Як знайти своє покликання на фрілансі: історія Юлії
Друзі, серед фахівців Кабанчику дуже багато талановитих людей і ми дуже любимо вас з ними знайомити. Хочемо розповісти про Юлію. Свій шлях в роботі на себе вона розпочала з завдань по прибиранню та перетримці тварин, а згодом знайшла своє призначення і стала успішним графічним дизайнером. Дізналися у неї, які цікаві замовлення виконувала, як будує комунікацію з клієнтами та що може порадити новачкам :)

Ваш Кабанчик
Про себе
Мене звати Юлія, я графічний дизайнер на фрілансі. Малювати любила з раннього дитинства, більш за все — портрети людей. За освітою я дизайнер одягу і друкар трафаретного друку, також навчалась академічному малюнку.Обидві професії стали мені в нагоді, адже використовую отримані знання досі.

За своє життя я встигла випробувати себе у багатьох професіях: працювала друкарем, була баристою, викладала дітям малювання. Два роки була помічником вихователя, а потім рік допомагала нотаріусу. Працювала менеджером з продажу в агросекторі та продавала ветпрепарати 1 рік, після чого пішла в декрет.
Мій початок роботи на Кабанчику
Декілька років тому я залишилась з маленькою дитиною зовсім без роботи. Довго ходила по співбесідах, але нічого знайти не могла, всі відмовляли через дитину. Друзі порадили спробувати себе на Кабанчику і я зареєструвалась.

Свій шлях на сервісі почала з абсолютно різних замовлень: прибирала приміщення, роздавала рекламні листівки та навіть перетримувала тварин. Кількість замовлень росла, тож я почала накопичувати кошти і через деякий час змогла купити ноутбук та планшет. Освоювала графічний дизайн самостійно, почала з безкоштовних програм Krita і Inkscape, потім перейшла на Adobe. Розвивалась у цьому напрямку і почала брати різні замовлення по дизайну, щоб накопичувати досвід.
Чесне спілкування з клієнтом — це найважливіше.
Перші клієнти

З замовниками мені завжди щастило, люди довіряли мені і я намагалась їх не підвести. Завжди розуміла, що чесне та ввічливе спілкування з клієнтом дуже важливе.

Перше своє замовлення по дизайну я виконувала для кав'ярні. Потрібно було розмалювати крейдою 17 дощок різних розмірів, а часу було всього лиш 3 дні. Довелось не спати ночами, але завдання виконала добре :)
Цікаві замовлення

Пам'ятаю цікаве замовлення на малювання логотипу. Замовницею була дівчина Алла з прізвищем Орел. Вона займалась продажем купальників і хотіла, щоб на логотипі була вона в повний зріст, в купальнику, на тлі моря, з орлом і все це в формі зірки! :)

Малювала логотип від руки на папері, тому що замовниця вважала це справжньою роботою, а про інших дизайнерів говорила, що їм все програма робить.

Возилися з логотипом місяць, проте Алла була в захваті від результату, а я — від її відгуку. Дуже приємно, коли всі залишаються задоволеними.

Також одного разу я малювала портрет хлопця і дівчини в обладунках. Цікаво було те, що зображені вони мали бути верхи на лемурах :) І це ще не все: дівчина на зображені мала боротись з драконом, а хлопець сміятись над цією сценою. На тлі потрібно було намалювати магічні артефакти і щітку із зубною пастою. Вийшло дуже креативно.
Улюблені замовлення

До мене звернувся власник бренду одягу Monkey Soul. Спочатку йому був потрібен логотип, але ми так добре почали працювати разом, що згодом я уже малювала ескізи їх майбутньої одягу. Зараз я часто вдягаю вироби їх бренду і дуже пишаюсь цією роботою.

Для магазинів мобільного зв'язку Київстар по всій Україні я малювала новорічний декор. З моїми ескізами замовники виграли тендер і прикрасили магазини до свят.
Лише завдяки саморозвитку та практиці, я за 3 роки з повного новачка стала непоганим графічним дизайнером та маю постійні замовлення і стабільний дохід.
Поради початківцям
1. Якщо у вас наразі немає портфоліо, заробляйте хороші відгуки на різних замовленнях, в першу чергу замовники дивляться на них.

2. Не перебільшуйте свої можливості. Якщо не впевнені, що впораєтеся із завданням, говоріть про це чесно.

3. Ввічливо і терпляче спілкуйтесь з замовником. Якщо у нього залишиться хороше враження від вашої роботи, він буде звертатися тільки до вас і порекомендує вас всім знайомим. Перевірено :)

4. Завжди будьте на зв'язку, чесно говоріть, якщо щось не встигаєте, заздалегідь попереджайте про всі форс-мажори.

5. Даруйте бонуси і додаткові послуги. Наприклад, тваринам на перетримці я купувала іграшки в подарунок, до логотипу — дарувала візитівки, вітала замовників зі святами. Робіть трішки більше, ніж від вас очікують.

Завдання по створенню стікерів для Telegram
Плани на майбутнє
Моя мрія — створити свою студію графічного дизайну та продовжувати радувати своїх клієнтів. Мені дуже важливо якісно робити свою роботу та робити цей світ гарнішим :)
Вам було цікаво?
Якщо у вас є своя історія, якою ви хочете поділитись, пишіть нам: blog@kabanchik.ua